BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday 21 November 2009

Dapur terbakar!!! aaaaaaaaaaaaargghhhh!!!

Hari nie aku nak cite kat korang... Td mase aku tgh chatting ngan isma,(my friend)... Adik aku msk ntah ape mende ntah kan.. Die die tgh msk2 2, die biarkan kjp.. Pas2, die main laptop.. Die klu dh main laptop biase la.. Die leka, pas2.. Tetibe bau hangit taw.. Die pon gi la dpr.. Dgn terkejutnye die pnggil aku.. "Kak!! Dapur terbakar!!!" Aku pon dgn hati yg pnh rase takut, lari gi dpr... Aku tgk api die, perghhh.. X bleh dinafikan!! Kualinye hitam legam siot!!! Hahahaha.. Aku pon trus panggil pak tam aku.. Prasaan aku mase 2, hish... Tuhan saje yg tawu beb!! Hehehehe... Semenjak kejadian 2 berlaku, aku dh serik dh.. Aku x nak msk lg kat umah aku... Hehehehe.. K la.. Papai... :)

0 comments: